خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا...

خرید بک لینک
ای مردم؛ ماه رمضان با سه چهره به شما رو کرده است: برکت، رحمت، مغفرت.ماه مهمانی خداست، خدا هم از میزبان بد به دل نمی گیره، پس تا واقعاً به مهمانی خدا پا می ذاری، مثل روزی که از مادر متولد شدی، پاک می شی.خدا به بنده اش میگه: مهمونیه دیگه، بیا گذشته رو بیخیال!کسی می دونه ماه رمضان چیه که خودشو خوب شناخته باشه امام علی ع هم می فرمایند: "من جاهل معرفة نفسه، جا خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: سه شنبه 15 خرداد 1397 ساعت: 9:32

توی ماه رمضان، باید کودک عزیز روان (نفس و حقیقت انسان) رو تقویت کرد، نه اینکه تلافی روزه گرفتن را از خدا بگیریم.طرف مثل قلدرها سحر بیدار میشه تا خرخره میخوره، طوری که دم افطار تازه عارق سحر رو می زنه! بعداز ظهر هم مثل ندید پدید ها شروع می کنه برای افطار سفره می چینه تا تلافی روزه ای که گرفته رو سر خدا دربیاره! چرا؟ چون بخش حیوانی عصبانیه، چیزی بهش نرسیده. خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: سه شنبه 15 خرداد 1397 ساعت: 9:32

چرا به هر کی می رسم ایییین قدرررر حالش خرابه؟!





زندگی به وقت انتظار :/
خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: سه شنبه 15 خرداد 1397 ساعت: 9:32

میگن ارزش هر دل به غم و غصه هاشه.
مثلا ارزش دلی که غصه ی ماشین نداشته اش رو می خوره، قدر همون ماشینه!

غصه هامونو متعالی کنیم تا ارزش دل هامون بالا بره :)
خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: سه شنبه 15 خرداد 1397 ساعت: 9:32

میگم «نیاز نداشتن به کسی» به معنی «دوست نداشتنش » هم هست؟مثلاً اینکه خدا گفته «إِنْ یَشَأْ یُذْهِبْکُمْ وَ یَأْتِ بِخَلْقٍ جَدیدٍ»اگر خداوند بخواد ما رو میبره و خلایق جدیدی میاره.توی چندتا آیه اومده این مفهوم، ولی هربار با یک صفت خدا همراه شده، یک بار با صفت غنی و حکیم، یک بار با صفت صاحب رحمت بودن و یک بار با صفت قدرت داشتن و ...خلاصه اونجایی که میگه خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: سه شنبه 15 خرداد 1397 ساعت: 9:32

مگه میشه این همه وقت بگذره و تو هنوز حرفی برای گفتن نداشته باشی؟

.

.

.

آه

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: سه شنبه 15 خرداد 1397 ساعت: 9:32

سه عالمه برا هم دیگه دعا کنیم.

خواهش...


باشه؟

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: سه شنبه 15 خرداد 1397 ساعت: 9:32

همیشه بودند افرادی که می پرسیدند: " حوصله ات سر نمی ره؟ " و من یواشکی، ناشیانه نقاب لبخند می زدم به چهره و می گفتم: "نه، عادت کردم!" بعد دلم در حالی که لب ورچیده بود و کز کرده بود پستوی درونم، نجوا می کرد تا کی دروغ؟!و من می دونستم هیچ ...ی به «تنهایی» عادت نمی کنه، چون خودم هم عادت نکرده بودم، فقط با چشم انتظاری کشدن برای اومدن بچه بعدی خانواده، هر سالی خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: سه شنبه 15 خرداد 1397 ساعت: 9:32

خیلی با حضّارِ درونم کلنجار رفتم تا بفهمم چطور باید اینقدر با احتیاط زندگی کرد که هیچ اشتباهی نداشته باشه تا تاوان اون اشتباه، نشه امتحان برای دیگران!«گیج و ویج درونم» میگه: خب وقتی کارکرد اول خلقت بنابر "امتحان شدن" چیده شده، توی این دنیای پیچیده که طیف وسیعی از افراد رو در برمی گیره، مگه میشه امتحانات الهی رو پیچوند؟! ولی «عاقلِ درونم» گفت :" تو که نم خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: سه شنبه 15 خرداد 1397 ساعت: 9:32